ایستگاه فشن98

همه چیز درباره ریپورتاژ آگهی

همه چیز درباره ریپورتاژ آگهی

در مقاله پیش رو تلاش کردیم تا شما را با ریپورتاژ آگهی یا همان تبلیغ آگهی آشنا کنیم و نحوه نوشتن یک رپورتاژ آگهی خوب و داشتن یک روابط عمومی دیجیتال مناسب را برای تان تشریح کنیم. تا به راحتی و با اصول منظم و درست بتوانید برای محصول مورد نظر خود بازاریابی کنید یا سئوی سایت خود را از طریق رپرتاژ بالا ببرید. برای این که بیشتر راجب اینکه رپورتاژ آگهی چیست بیشتر بدانید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

ریپورتاژ آگهی یا همان  چیست

در ابتدا ممکن است ریپورتاژ آگهی کلمه نا آشنایی برای تان باشد و اصطلاح آن به گوش تان هم نخورده باشد. پس بهتر است در آغاز به تعریف ریپورتاژ یا رپورتاژ بپردازیم. همان طور که در مقدمه بیان شد، ریپورتاژ آگهی با تبلیغ آگهی ارتباط دارند. به این معنی که شما تبلیغ محصول یا سایت خود را در قالب و چهار چوب یک متن و مقاله خبری و با لینک سایت خود در یک سایت خبری یا هر سایت مناسب منتشر کرده و برای همیشه آن را تبلیغ می کنید و به این ترتیب است که می توانید رتبه سایت خود را پایین آورده و محصول خود را به فروش برسانید.

نقش ریپورتاژ آگهی در بهبود سئو و افزایش مشتری

فرض کنید شما در سایت فروش خود برای کالا یا محصول مورد نظرتان تبلیغ می کنید و انتظار دارید محصول تان با تعداد بالا به فروش برسد. اما باید بگوییم در سایت های با رتبه بالا این روش اصلا جواب نمی دهد. کسی به حرف شما و تبلیغ شما توجه نخواهد کرد یا حتی افراد زیادی وارد سایت شما نمی شوند که تبلیغ تان را ببیند. پس سوال این جاست باید چه کاری انجام داد؟ یکی از بهترین کار این است که ریپورتاژ آگهی تان را در سایت های خبری بزرگ یا سایت های معروف و مجلات معتبر منتشر کنید.

این کار تاثیر ویژه ای در دیده شدن شما دارد. اولا تعداد افراد زیادی از این سایت های خبری بازدید می کنند و باعث می شود که حداقل یک بار آگهی شما را بخوانند. در ثانی آن ها به اعتبار این سایت های بزرگ اعتماد دارند و شما را تایید خواهند کرد و علاقه پیدا می کنند وارد سایت شما شده و از محصول شما خریداری کنند.

ساختار و چهارچوب یک ریپورتاژ آگهی اصولی

نوشتن یک ریپورتاژ آگهی مناسب چهارچوب و اصول خاص خود را دارد. یک ریپورتاژ آگهی خوب باید علاوه بر متن اصلی دارای عنوان مناسب بین ۱۳۰ تا ۱۷۰ کلمه باشد و حتما از کلمه کلیدی اصلی در عنوان مقاله استفاده کنید. بعد از انتخاب یک عنوان مناسب، باید برای جلب توجه خواننده که ترغیب شود ادامه متن و ریپورتاژ آگهی شما را بخواند یک مقدمه یا چکیده مناسب که حاوی مهم ترین اطلاعات متن اصلی و موضوع تبلیغ آگهی شما است، را بنویسید.

در ابتدای متن بهتر است موقعیت مکانی دفتر کارتان و همین طور تاریخ مناسب را درج کنید. حال نوبت به نوشتن متن اصلی تبلیغ آگهی شما است. سعی کنید در متن اصلی هدف کلی خود را خلاصه و مفید بیان کنید. در حدود چند پاراگراف برای متن اصلی کافی است و بهتر است از کلمات کلیدی در متن استفاده کنید. در مرحله آخر هم اطلاعاتی درباره شرکت و آدرس و شماره تلفن و هم چنین لینک مورد نظرتان را قرار دهید.

قوانین نوشتن یک ریپورتاژ آگهی خوب و عالی

علاوه بر رعایت چهارچوب بالا باید کار های دیگری را نیز انجام داد. برای مثال هرگز متن ریپورتاژ آگهی خود را از دیگر تبلیغات آگهی کپی نکنید. این کار از اعتماد مخاطب می کاهد.

سعی مطالبی را بنویسید که کار شما و محصول شما را از محصولات دیگر شرکت ها متمایز می کند و یک ویژگی مثبت برای محصول تان تلقی می شود. استفاده از کلمات و جملات اغوا کننده مفید است به شرط این که اصل صداقت را زیر پا نگذارید. مخاطبین خود را بشناسید تا بتوانید بهتر بنویسید. شروع متن تان را محکم و با جملات و کلمات پر انرژی و موثر آغاز کنید.

گران بودن ریپورتاژ آگهی یک سایت، به معنای اثربخشی بیشتر نیست!

رسانه ها با توجه به ویژگی ها و مدت زمان فعالیت خود، مبلغی برای درج رپورتاژ آگهی به شما ارائه می کنند! یکی از تفکرات اشتباهی که باعث می شود تا نتیجه خوبی از ریپورتاژ آگهی نگیرند. در واقع افراد گاهی اوقات فکر می کنند که اگر هزینه رپورتاژ آگهی یک رسانه گران تر باشد، آن رسانه کمک بیشتری به رشد سایت می کند؛ در حالی که فاکتورهای زیادی در قیمت گذاری رسانه ها تاثیرگذار هستند. گاهی اوقات رسانه ها به دلیل تخصصی بودن و جذب مخاطبان یک حوزه خاص، قیمت بسیار بالایی برای رپورتاژ آگهی تعیین می کنند! این رسانه برای کسب و کارهای مرتبط با آن حوزه می تواند بسیار عالی عمل کند اما برای کسب و کاری که ارتباطی با آن حوزه ندارد، به اندازه کسب و کار مرتبط تاثیرگذار نخواهد بود. بنابراین فاکتورهای مختلفی به غیر از هزینه ریپورتاژ آگهی در این مورد تاثیرگذار هستند که به بررسی دو مورد از مهم ترین آن ها می پردازیم:

  • ویژگی های رسانه

گاهی اوقات کسب و کارها بودجه کافی برای پرداخت هزینه ریپورتاژ آگهی گران قیمت را دارند، اما این مسئله همیشه به نفع کسب و کارتان نیست! ویژگی های رسانه موردنظر یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که باید برای خرید ریپورتاژ آگهی به آن دقت کنید. به عنوان مثال مرتبط بودن کسب و کارتان با آن رسانه، دامین اتوریتی، کیفیت محتوا و… همگی از ویژگی هایی هستند که در کنار قیمت گذاری باید حتماً به آن توجه کافی داشته باشید.

  • مخاطبان رسانه

مخاطبان هر رسانه ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند! هر چقدر مخاطبان هدف شما به مخاطبان آن رسانه نزدیک تر باشد، احتمال آن که کاربران آن سایت به مشتریان کسب و کار شما تبدیل شوند بیشتر خواهد بود. بنابراین هنگام خرید ریپورتاژ آگهی حتماً باید مخاطبان آن رسانه را در نظر داشته باشید تا بهترین نتایج را از آن بگیرید.

بنابراین همیشه گران بودن ریپورتاژ آگهی به معنای خوب بودن آن نیست! حتماً باید به ویژگی های آن رسانه و مرتبط بودن با کسب و کارتان دقت کنید. در اکثر مواقع خرید رپورتاژ آگهی از یک سایت مرتبط و با رتبه متوسط بهتر از خرید ریپورتاژ آگهی از رسانه های بزرگ اما غیرمرتبط است.

اشتباهات رایج در ریپورتاژ آگهی

درست است که ریپورتاژ آگهی یک قاعده خاص دارد، اما به این دلیل نیست که شما مانند یک مقاله دانشگاهی بخواهید متن رپرتاژ آگهی خود را بنویسید. این گونه سبک نوشتن این نکته را به مخاطب القاء می کند که شما تنها قصد دارید اطلاعاتی را به خواننده دهید.

اما این طور نیست پس این اشتباه را هرگز انجام ندهید. متن مقاله را طوری ننویسید که خواننده وقتی به جایی از متن شما رسید دیگر علاقه ای به خواندن ادامه مطلب نداشته باشد. همه بخش های متن باید جذاب و مفید باشد. پس از کوتاه نویسی هرگز نترسید.

نکات مهم در نحوه نوشتن ریپورتاژ آگهی

نحوه نوشتن یک ریپورتاژ آگهی  خوب جزئیات و نکات ریز خاصی دارد. برای مثال وقتی شما می خواهید ریپورتاژ آگهی تان را در یک سایت خبری منتشر کنید، نوشتن یک متن تبلیغی ساده اصلا جذاب نیست. کاربران و خوانندگان سایت های خبری برای خواندن خبر به این سایت ها وارد می شوند. پس بهتر است متن تبلیغ تان را کمی به سمت و سوی یک متن خبری سوق دهید تا خواننده ترغیب شود، آگهی تان را تا انتها بخواند و وارد لینک سایت تان شود.

بهتر است آگهی تان را در سایت های پر بازدید مثل سایت های خبری، سایت های مرتبط با موضوع تان یا سایت های با سئو مناسب ارائه دهید. هرچه غیر مستقیم تر تبلیغ تان را بکنید موفق بیش تری در جذب مخاطب به دست آورده اید.اهمیت تولید محتوا در ریپورتاژ خبری

تولید محتوا مهم ترین بخش در ریپورتاژ خبری است که باعث بهبود سئو می شود. هر چه متن تان خلاقانه و با هشیاری تمام و در نظر گرفتن اصول نوشته شود، علاوه بر این که تاثیر زیادی در مخاطب گذاشته حتی باعث می شود، کاربران و دیگر سایت های خبری از آگهی شما استفاده کنند و آن را در سایت های خود باز نشر کنند که این کاملا به نفع شما است.

محتوا تنها متن نیست سعی کنید تصاویر مناسب و متناسب با متن و آگهی تان را در متن رپرتاژ قرار دهید. گاهی قرار دادن یک تصویر جذاب خود به تنهایی باعث جذب مخاطب خواهد شد.

اما در پایان بسیار سپاس گزاریم که با ما همراه شدید و این متن را مطالعه فرمودید. امیدواریم این مقاله کمک خوبی به شما کرده باشد و اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار داده باشیم و در آینده بتواند نقش مفیدی در بهبود کار شما داشته باشد.

چه کنیم تا ریپورتاژ خبری تاثیرگذاری بالایی داشته باشد؟

  • در نوشتن متن اعتدال را رعایت کنید. متن رپورتاژ نباید بیش از اندازه طولانی و یا خیلی کوتاه باشد.
  • از پرداختن به تمامی جزئیات خودداری کنید و به چند مورد خاص اشاره کنید تا مخاطب برای پیگیری سایر جزئیات به وب سایت شما مراجعه کند.
  • استفاده از متن روان فراموش نشود. از بکارگیری کلمات دشوار تا حد امکان خودداری کنید.
  • متن را نه بصورت تبلیغ بلکه با محوریت مصاحبه یا گزارش بنویسید.
  • به تیتر اصلی متن باید توجه ویژه ای شود. از تیتر جذاب و فراگیر استفاده کنید.
  • در متن نوشتار حتما به وِیژگی خاص محصول تاکید کنید تا بتواند کنجکاوی مشتریان را تحریک کند.
  • استفاده از عکس ها و فیلم های اختصاصی به همراه محتوای با کیفیت توصیه می شود.
  • استفاده از کلمات کلیدی و مرتبط با رپورتاژ را فراموش نکنید.
  • لینک های مرتبط در متن رپورتاژ آورده شود.
  • به تعدادخرید بک لینک ها توجه شود و نباید از ۴ بک لینک بیشتر شود.
  • متنی که برای محتوای ریپورتاژ آگهی اختصاص می دهید، بین ۶۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه باشد.
  • به هیچ وجه از مطالب کپی شده استفاده نکنید.
  • سعی کنید لینک های بکار برده شده بصورت فالو باشه
  • قیمت ریپورتاژ آگهی چگونه مشخص می شود؟

در برخی موارد شما می توانید از ریپورتاژ آگهی رایگان استفاده کنید. گاها تعدادی از وبسایت ها با تعیین شرایط ویژه ای اقدام به انتشار رپورتاژ آگهی رایگان می کنند. ممکن است آنها این خدمات رایگان را برای مدت زمان محدود و در جشنواره های معینی ارائه کنند، و یا بعد از سفارشات متعدد نرخ تخفیفات را تا حدی بالا ببرند که رپورتاژ شما به صورت رایگان یا با هزینه بسیار اندک انتشار یابد.

گاهی هم ممکن است که لازم باشد که برای آن هزینه پرداخت کنید بطور کلی هزینه رپورتاژ آگهی در سایت های مختلف، متفاوت می باشد و چند مورد در متفاوت بودن قیمت ها موثر است که به آن ها اشاره می کنیم:

  • میزان اعتبار یک سایت: سایت های مختلف از درجه اعتبار متفاوتی برخوردار هستند برخی از سایت ها بسیار مشهور هستند لذا هزینه دریافتی آن ها برای رپورتاژ بیشتر خواهد بود.
  • اسپم اسکور: یک ابزار است که با استفاده از آن می توان فعالیت های لینکی مجاز یک سایت را بررسی کرد. برای بررسی از امتیاز صفر تا صد استفاده می شود هرچقدر این عدد به صفر نزدیکتر باشد احتمال اسپم بودن سایت کم تر است لذا هزینه رپورتاژ آگهی در آن نیز بیشتر خواهد بود.
  • رتبه الکسا: یکی دیگر از مواردی که در تعیین قیمت رپورتاژ آگهی نقش دارد مربوط به رتبه الکسا آن است. رتبه الکسا نشانگر میزان ترافیک سایت است زمانی که رتبه الکسا پایین باشد یعنی سایت بازدید بالایی دارد لذا برای درج آگهی در آن هزینه بیشتری در مقایسه با سایت هایی با بیشترین رتبه الکسا دریافت می شود.

حتما بخوانید :  رپرتاژ آگهی چیست همه چیز درباره رپرتاژ خبری

چقدر لازم است تا برای ریپورتاژ هزینه کنیم؟

رپورتاژ آگهی یکی از مهم ترین روش های تبلیغاتی است که در حال حاضر از تاثیر فراوانی نیز برخوردار است با توجه به تاثیری که رپورتاژ آگهی در مقایسه با سایر روش های تبلیغی دارد و همچنین در مقایسه با هزینه ای که روش های تبلیغاتی دیگر دارد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و شما با پرداخت کمترین هزینه می توانید رپورتاژ آگهی خود را در معرض دید مخاطبان خود قرار دهید.

البته توجه داشته باشید که برخی از سایت ها و کمپین ها وجود دارند که اقدام به درج رپورتاژ آگهی رایگان می کنند که شما می توانید از خدمات آن ها نیز استفاده کنید. اگر واقعا به دنبال رشد کسب و کار یا خدمات خود هستید، حتما بیشترین هزینه را برای رپورتاژ آگهی اختصاص دهید.

از چه سایتی ریپورتاژ آگهی بخریم؟

حالا در این قسمت به طور کامل و جامع درباره شرایط یک سایت خوب برای خرید رپورتاژ صحبت خواهیم کرد. به طور کلی سایت هایی می توانند اقدام به فروش رپورتاژ آگهی کنند که دارای ویژگی هایی باشند. همچنین شما در هنگام خرید رپورتاژ آگهی می بایست به کلیه نکاتی که در ادامه درباره آنها صحبت خواهیم کرد، توجه داشته باشید. و به درستی آنها را بررسی کنید.

به طور کلی ۴ فاکتور بسیار مهم در رابطه با انتخاب سایت وجود دارد : ۱- رتبه الکسا سایت ۲- سن دامنه ۳- اتوریتی ۴- موضوع سایت و چندین فاکتور دیگر که بزودی قرار خواهیم داد

رتبه الکسا سایت

اولین نکته ای که باید مدنظر قرار دهید، رتبه الکسا سایت است. الکسا نام سایتی می باشد که تمامی سایت هایی که در دنیا فعالیت دارند را با توجه به معیارهایی طبقه بندی می کند. و این طبقه بندی را هم نسبت به آمریکا و هم نسبت به کشور مبدا تعیین می کند. به طور مثال رتبه سایت های ایرانی را هم در میان کل سایت های دنیا و هم در میان کل سایت های ایران نمایش می دهد.

حالا به چه دلیل رتبه الکسا سایت مهم می باشد. قطعا هرچه رتبه الکسا سایت کمتر باشد و به عدد یک نزدیک باشد، مناسب تر است. به این دلیل که این مسئله بیانگر این نکته است که سایت مورد نظر دارای ترافیک و بازدید خوبی می باشد. یکی از عوامل رتبه بندی سایت ها در الکسا، میزان ترافیک سایت ها می باشد.

دومین نکته در رابطه با الکسا سایت، نشان دهنده سئو قوی آن سایت می باشد. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، یکی از دلایل رپورتاژ گرفتن بک لینک است. رتبه الکسا بالا باعث می شود مخاطان زیادی به طور مستقیم از سایت دیدن کنند.

بنابراین زمانی که رتبه الکسا سایت بهتر است، نشان دهنده این نکته است که بازدیدهای این سایت بیشتر است. و تعداد افراد بیشتری به رپورتاژ آگهی شما جذب خواهند شد. در این مرحله اگر در هنگام تولید رپورتاژ به مسائلی که گفته شد به درستی عمل کرده باشید، شاهد این موضوع خواهید بود که افراد بسیاری از طریق این سایت ها به سمت سایت شما روانه خواهند شد.

سن دامنه سایت

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید رپورتاژ آگهی از سایت ها می بایست به آنها توجه داشت، سن دامنه است. قطعا هر چقدر که سن دامنه بیشتر باشد، نشان دهنده این نکته است که سایت مدت زمان طولانی است که در حال فعالیت می باشد.

هرچقدر سن دامنه سایت بیشتر باشد، مخاطبان بیشتری برای سایت به همراه خواهد داشت. بسیاری از سایت هایی که مدت زمان طولانی از فعالیت آن گذشته، به نوعی تبدیل به برندی در ذهن مخاطبان شده اند. یا به بیانی دیگر می توان گفت که مشتریان وفادار بیشتری این نوع سایت ها خواهند داشت.

از لحاظ بک لینک گرفتن نیز سن دامنه بسیار تاثیر گذارتر می باشد. به طور کل هر بک لینکی از هر سایتی دارای ارزش و اهمیتی متفاوت می باشد.

دامین اتوریتی

به طور کلی دو نوع اتوریتی داریم. دامین اتوریتی و پیج اتوریتی. اما در میان این دو دامین اتوریتی از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد. شما برای درک اعتبار و شهرت یک سایت می بایست به دامین اتوریتی آن سایت توجه داشته باشید.

دامین اتوریتی معیاری می باشد که توسط سایت MOZ در اختیار کاربران قرار می گیرد. شاخص رتبه بندی این سایت ها بین ۰ تا ۱۰۰ است. که هر چه دامین اتوریتی یک سایت بالاتر باشد، نشان دهنده اعتبار و قدرت بیشتر آن سایت است.

شما برای اینکه بتوانید دامین اتوریتی یک سایت را مشاهده کنید، می بایست به سایت MOZ مراجعه کنید و یا سایت هایی که این اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند را شناسایی کنید. سپس از رتبه دامین اتوریتی آنها آگاه شوید.

دامین اتوریتی اعتبار دامنه و سایت را به طور کلی به شما نشان می دهد. ولی پیج اتوریتی تنها اعتبار یک صفحه از سایت را به شما نشان میدهد. تفاوت دامین اتوریتی و پیج اتوریتی در این زمینه می باشد. . شما در هنگام انتخاب سایت می بایست به دامین اتوریتی آن توجه داشته باشید.

موضوع سایت

نکته بعدی که می بایست به آن توجه داشته باشید، موضوع سایتی می باشد که قصد خرید ریپورتاژ آگهی از آن را دارید. این گزینه نسبت به گزینه های دیگر اهمیت کمتری دارد. به این دلیل که امکان داد ریپورتاژ آگهی شما در رابطه با یک سایت خاص و یک کسب و کار خاص باشد. در این صورت پیدا کردن سایتی که هم موضوع با سایت شما باشد و نکاتی که در بالا به آن اشاره کردیم را نیز داشته باشد، دشوار است.

بسیاری از سایت های قوی و معتبری که رپورتاژهای آگهی های مناسب را می فروشند، اغلب آنها سایت هایی می باشند که در حوزه های مختلفی در حال فعالیت هستند. و می توانند با توجه به زمینه و موضوع رپورتاژ آگهی شما، دسته بندی مناسبی را انتخاب کنند. و در آن دسته رپورتاژ شما را منتشر کنند.

حتما بخوانید :  چرا نباید رپورتاژ زامبی بنویسیم؟

ولی اگر در رابطه با موضوع رپورتاژ  کسب و کار شما، سایت هایی با همان عناوین و یا موضوعاتی نزدیک به آن وجود دارد، بهتر و مناسب تر است که رپورتاژ آگهی را از آن سایت هایی خریداری کنید.

به طور کلی خرید رپورتاژ آگهی از سایت های معتبر و مناسب باعث می شود که شما بتوانید به سرعت به اهدافی که در رابطه با سایت خود داشتید، دست پیدا کنید. رپورتاژ آگهی از چند منظر بسیار مهم می باشد. اولین دلیل این نکته است که رپورتاژ برای همیشه در آن سایت باقی می ماند و مانند تبلیغات مستقیم نیست که بعد از مدتی تعویض شود.

نکته بعدی در رابطه با ریپورتاژ آگهی گرفتن بک لینک های معتبر و بسیار تاثیرگذار برای سایت های شما می باشد. و آخرین نکته این مسئله است، که شما توانسته اید کسب وکار خود را مفصل توضیح دهید و افراد بیشتری را جذب آن کنید. به نظر ما تاثیر رپورتاژ آگهی به مراتب طولانی مدت تر از آگهی و تبلیغات است.

چرا باید از ریپورتاژ آگهی استفاده کنیم؟

رپورتاژهای آگهی اگر با توجه به اصول حرفه ای نوشته شوند و همچنین در سایت های معتبر انتشار داده شوند می تواند مزیت های زیادی برای صاحبان کسب و کارها و همچنین وب سایت ها داشته باشد در ادامه به مهم ترین مزیت های رپورتاژ آگهی اشاره خواهیم کرد که شامل موارد ذیل هستند:

  • بیشتر دیده می شوید

از آنجا که رپورتاژ آگهی و خبری از جامعیت و فراگیری بالایی برخوردار است به شما این امکان را می دهد که از کمپین های مختلفی برای تبلیغات خود استفاده کنید که این کمپین ها می تواند سایت های پرترافیک و پرمخاطب، شبکه های مجازی، رسانه های مکتوب و… باشد. با توجه به گستردگی آن یک فرصت ایده آل برای شما است تا بتوانید آگهی خود را به دیگران برسانید و این سبب خواهد شد که بازدید از تبلیغات شما بیشتر شود و در نتیجه شما به هدف یا اهداف مورد نظر خود می رسید.

  • برای همه مناسب است

مزیت مهم رپورتاژ برای سایت این است که تمامی کسب و کارها می توانند از آن استفاده کنند و با توجه به اهدافی که دارند از روش های رپورتاژ آگهی برای رسیدن به آن بهره ببرند. کسب و کار شما در هر درجه و مرحله ای که باشد شما با استفاده از رپورتاژ آگهی می توانید در گسترش و رونق آن گام های مهمی را بردارید.

  • سبب برندسازی و افزایش اعتبار برند می شود

زمانی که شما محتوای مربوط به برند خودتان را در سایت ها، نشریات و کانال های پربازدید نشر می دهید سبب می شود که برند شما بیشتر در معرض دید قرار بگیرد و تداوم انتشار آن در کمپین های مختلف موجب اعتبار سازی برند می شود.سئوی سایت شما با رپورتاژ آگهی بهبود خواهد یافت

یکی از مهمترین مزایای رپورتاژ آگهی که باعث محبوبیت بیش از پیش این روش تبلیغاتی در مقایسه با سایر روش ها شده است، تاثیر آن بر سئوی وب سایت و بهبود آن می باشد. رپورتاژ آگهی با دریافت بک لینک منجر به بهبود سئوی سایت و در نهایت ارتقای رتبه گوگل شما می شود، بدین ترتیب که با انتشار یک رپورتاژ در وب سایت های معتبر و پربازدید، علاوه بر معرفی برند تان از این سایت ها لینک دریافت می کنید و این دریافت لینک بدان معنی است که گوگل شما را به عنوان یک وب ‌سایت معتبر و مطرح شناسایی کرده و به تدریج شاهد بالا آمدن سایت خود در گوگل خواهید بود.

یک ریپورتاژ خبری هرگز حذف نمی شود

یکی دیگر از مهمترین مزایای رپیورتاژ آگهی که باعث محبوبیت آن در بین صاحبان مشاغل و کسب و کار شده است، دائمی بودن آن است. شاید تا به امروز این موضوع که یک ریپورتاژ آگهی که در یک سایت پربازدید منتشر می شود، هرگز از آن سایت حذف نمی شود را نمی دانستید، به خصوص اگر محتوای مقاله ای که ارائه داده اید، جذاب و با کیفیت بوده و توانسته باشد نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نماید، البته همیشه استثنا وجود دارد ولی بیشتر وب سایت ها رپورتاژها را حذف نمی کنند و همین باعث می شود تا کاربران بیشتری با برند و محصولات شما آشنا شوند و در مدت زمان کوتاهی می توانید اعتبار قابل قبولی برای خود کسب کنید. پس زمان را هدر ندهید و برای برند معروف شدن یک محتوای ایده آل تهیه و آن را در یکی از وب سایت های معتبر و پربازدید منتشر کنید.

به دنبال وبسایت های ارزان برای درج ریپورتاژ آگهی نباشید !

بیشتر صاحبان وبسایتها به دنبال وبسایت های ارزان برای درج ریپورتاژ آگهی میباشند که اینکار یک کار اشتباه میباشد . اگر قصد افزایش رتبه وبسایت خود را دارید و قصد دارید از طریق ریپورتاژ آگهی اینکار را انجام دهید بهتر است در وبسایت هایی قوی ریپورتاژ آگهی خود را ثبت نمایید چون اینگونه وبسایت ها از کیفیت و نظم بهتری برخوردار هستند و گوگل به اینگونه وبسایت ها اهمیت بیشتری خواهد داد نسبت به وبسایتی که در گوگل جایگاهی ندارد.

در شهر وبمستر شما می توانید ریپورتاژ و بک لینک دایمی تهیه کنید برای خرید ریپورتاژ کلیک کنید .

منبع :تسمینو


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن